torsdag den 30. juni 2011

Så er der mindre end en' uge til Samråd

Og sommerfuglene basker rundt i maven ... Synes pludselig vi er SÅ tæt på - og alligevel så langt fra idet vi ved ventetiden nok nærmer sig de 3 - 4 år på begge lande.. Men VI er snart "administrative gravide" - Og i denne situation må jeg gerne sige VI - For vi er i samme båd i denne proces..

Vi er stadig meget hooked på "Børn søger forældre" liste. Har lige læst om en lille dreng der er pt bliver formidlet herigennem.. Kender ikke historien - men bare snakken om ham gjorde mit moderhjerte stort og blødende..

Var med mor og svigermor på shoppe tur i tirsdags - Og hold da op hvor jeg glæder mig til at tage dem i hænderne og sige 1-2-3- ... KØB... - De to i en børneafdeling - Det bliver FOR VILDT.. Kan se de glæder sig lige så meget som vi gør.. :O)

Men vi venter altså med indkøb til vi har noget at forholde os til.. Kender til flere der allerede har børneværelset klar når de kommer på listen, men i vores situation så ved jeg at det vil blive for hårdt at se på hver dag uden at have noget at forholde sig til..

Vi er ikke pessimistiske, men realistiske - Vi passer på os selv og selv om vi begynder at mærke en lille flig af glæde i maven, så kender vi personer bag historier hvor de har ventet i mere end 6 år på ønskebarnet..  Så bær over med os 

Om 1 uge har vi ferie så  håber vi at kunne opdatere jer over en kop kaffe eller et glas vin..

God dag derude

2 kommentarer:

  1. og moster R glæder sig også til at gå amok i de bløde stoffer og symaskinen :)

    SvarSlet
  2. og så glæder jeg mig til at blive moster <3

    SvarSlet